perjantai 17. kesäkuuta 2011

There's a place for me somewhere out there

Eilen oli mukava päivä, olin kaverini ja poikaystäväni kanssa vähän siellä sun täällä ja meillä oli ihan hauskaa (vaikka välillä oli vähän ulkopuolinen olo - kaksi poikaa + minä, he puhuivat jonkin aikaa entisen koulunsa opettajista joista minä en tiedä yhtään mitään, minähän en juo ja alkoholistakin heille tuli puhe jossain välissä...), kiva, että tulee lomalla joskus jonnekin lähdettyäkin. Vaikkakin, saman päivän aikana sekä Hesburgerissa että McDonaldsissa käyminen oli aika outoa, normaalisti en käy kummassakaan niistä kovinkaan usein.

Lisäksi huomasin itsessäni erään piirteen, joka on ehkä viimeisen puolen vuoden tai ehkä pidemmänkin ajan aikana kehittynyt. Ehkä se on vain tapa näyttää itsepäisyyttäni ja kuitenkin samaan aikaan epävarmuuttani itsestäni, joka tapauksessa tunnen itseni hieman naurettavaksi.

Pöytäni on ihan järkyttävä sotku ja ajattelin ehkä vihdoin leikkiä kangastusseillani. Ostin aikoja sitten valkoisen t-paidan, johon suunnittelin jäljentäväni jonkin bändin logon. Päädyin VersaEmergeen, sillä olen kuunnellut heitä todella paljon lähiaikoina ja heidän paitaansa minulla ei ole (enkä kehtaa pyytää äitiä tilaamaan sellaista minulle mistään, kun hän on viimeisen vuoden aikana minulle niitä aika monta tilaillut).

Olen tällä viikolla pitkästä aikaa tehnyt jotakin ihan ruokaa ihan itse enkä ole sekoillutkaan kovin pahasti. Enkä ole tällä viikolla kauheasti muuta syönyt kuin pastaruokia. Pastaviikko jee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti