tiistai 24. toukokuuta 2011

Every day would be a holiday from real

Minulla on taas ollut joku pienenpieni kriisi tämän blogin kanssa - en oikein tiedä, mitä minä tänne kirjoittelisin. Kun tuntuu siltä, ettei random selostukset elämästäni kiinnosta ketään ja tuntuu vähän tyhmältä vain itselleen kirjoittaa, mutta en minä muutakaan tänne osaa kirjoittaa. Mitään lifestyle- tai muotiblogin kirjoittajaa minusta ei tule, se ei ole minun juttuni. Noh, katsellaan.

Koeviikko on taas ja se tarkoittaa sitä, että minulla on inspiraatiota kaikkeen muuhun kuin kouluun. Olen saanut pitkästä aikaa lukuintoni takaisin ja taaskin syyhyäisi päästä lukemaan Tuulen varjoa (kirjoittanut Carlos Ruiz Zafón, suosittelen kaikille, ihan mielettömän koukuttava kirja), Nuoren Wertherin kärsimyksetkin sain viime viikolla luettua, se kirja oli kyllä aikamoinen pettymys, suurimmaksi osaksi sen takia, että Werther ärsytti minua ihan liikaa naiiviudellaan ja muutenkin ajatusmaailmallaan. Dorian Graykin etenee viimein, ja lainasin tänään kirjastosta The Vampire Diariesin The Return -trilogian kaksi ensimmäistä osaa. Olisin ottanut kolmannenkin, mutta se ei olisi mahtunut laukkuuni enää. Nyyh.

Lisäksi bongasin kaupasta Starbucksin Seattle Latte -jäälatteja ja olihan se sitten pakko ostaa. Oli ihan mielettömän hyvää, tuli kauhea ikävä Starbucksia ja muutenkin hinku päästä johonkin kahvilaan. Ehkä poikaystäväni suostuisi lähtemään kanssani joku päivä Coffee Houseen, heheh. Lisäksi kahvinhimossani keitin ensimmäinen kerran ikinä koskaan Moccamasterillamme itse kahvia (se tuli meille jouluna, sitä ennen meillä oli ihan vain sellainen söpö pieni tavallinen kahvinkeitin) - yleensä yksin kotona ollessani juon teetä. Laitoin kahvin jääkaappiin saadakseni jääkahvia ja voisin vaikka kohta käydä hakemassa sen sieltä, siitä kyllä tuskin tulee yhtä hyvää kuin tuo Starbucksin latte.

Tällaista tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti