lauantai 5. maaliskuuta 2011

Jump they say - day 1

Heissan taas. Löysin tämmöisen jutun eräästä toisesta blogista, ja minun piti aloittaa tämä jo ennen Berliiniä (olin siellä neljä päivää), mutta sitten se jäikin. Eli siis, joka päivä (en välttämättä ihan joka päivä näitä jaksa/ehdi julkaista, mutta kuitenkin yksi kohta per postaus, you know) joku tämmöinen juttu. Kysymykset/otsikot enkuksi mutta vastaan suomeksi:

Day 1: Introduce yourself
- Olen 16-vuotias tyttö Kymenlaaksosta, olen lukion ensimmäisellä luokalla ja aion lukion jälkeen mennä yliopistoon opiskelemaan englannin kieltä. Kuuntelen lähinnä alternativea, rokkia ja indietä, ja lempibändini on The Beatles. Olen toisinaan melkoisen pessimisti ja tyylini vaihtelee wannabehipin ja -emopunkkarin välillä mielialan mukaan. Seurustelen ja rakastan kirjoittamista. Pidän teestä ja kahvista, ja olen koukussa Last.fm:ssä ja FinFanFunissa roikkumiseen. Lontoo on ihanin paikka maailmassa ja tykkään muutenkin matkustella. Minusta on kivaa tutustua uusiin ihmisiin - vaikka olenkin aika ujo tekemään aloitetta - ja saa kysellä lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti