maanantai 21. maaliskuuta 2011

Lasihelmiä

Pahoittelen, on tässä välissä ollut hieman taukoa, kun olin viikonlopun iskoleirillä ja muutenkin ollut vähän kaikkea...


Day 09 – Your beliefs
- Hmm. Uskon Jumalaan (vaikkakin joskus minulla on tapana heittäytyä hieman agnostikoksi, mutta aika harvoin nykyään), ja osaan olla todella taikauskoinen. Joskus saatan myös ehkä uskoa paranormaaleihin asioihin.

~

Iskoleirillä oli ihan mahtavaa, vaikka nyt väsyttääkin... : D Koeviikkoa kai pitäisi stressata kun se alkaa ensi viikolla, mutta juuri nyt en vaan jaksa stressata koulua, kohta se todennäköisesti kostautuu kun en oikein jaksa kouluhommia tehdä.

Sitä kyllä stressaan, että tällä viikolla saadaan kirjeet, että kuka pääsee millekin riparille isoseksi, jos nyt edes pääseen. Sillä minua pelottaa, että jos mokasinkin viime kesänä isosena jotakin, ja tänä vuonna en pääsekään. Ja sitäkin, että mille leirille pääsen jos pääsen, sillä kesä on ihan liian lyhyt ja naurettavaa kyllä, stressaan kesää jo nyt. Hohhoijjaa.

Olen lisäksi viimein saanut päätettyä FinFanFunin PotterWrimoon aiheen. Olen jo vähän aikaa pyöritellyt päässäni Fleur/Remusta, mutta perjantaina sitten keksin juonen perusidean siihen. Jei.

Se on lisäksi aika hassua, kuinka herkkä oikeasti osaan olla. Eihän se tietenkään riitä, että itken kaikelle mahdolliselle paskalle ja pieleen menneen asian takia, vaan että itken ihan vaan onnesta tai jotain kauhean usein. Kiva sitten selitellä ihmisille, miksi ihmeessä minä oikein vollotan.

Enhän minä sille minkään voi, että minulle sanottiin tänään yksi ihanimmista asioista, mitä olen koskaan kuullut.

(Tällä merkinnällä on muuten ihan hitosti noita tageja. Näin btw.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti