sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Sunday again

Olen edelleen aika lahjakkaasti pihalla näistä Bloggerin ulkoasutsydeemeistä, mutta ehkä minä joskus jotain jostain tajuan.

Olen kai onnistunut saamaan itseni kipeäksi taas (pari viikkoa ollut semiflunssailen olo ja eilen olin kaverini kanssa pulkkamäessä ♥), nyyh. Joudun tänään tanssitunnin skippaamaan... Olisi kuitenkin kiva parantua ensi viikon aikana, että sitten hiihtolomalla olisin terve, kun olen menossa Berliiniin.

Minulla on taas ollut meneillään joku klassikkokirjaputki tai joku vastaava. Dorian Gray on edelleen kesken (se on ihana kirja mutta en vaan edisty siinä), Teleny oli yhtä aikaa outo ja häiriintynyt ja koukuttava ja hyvä, Herman Hessen Narkissos ja Kultasuu lähti mukaani kirjastosta viimeksi kun siellä kävin, ja seuraavan kerran kun kirjastoon eksyn, ajattelin lainata Donna Tarttin Vain jumalat juhlivat öisin, kun sitä on niin paljon kehuttu ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ja vähän aikaa sitten luin Romeon ja Julian (vihdoin) ja Hamletin aloitin, mutta jätin kesken kun oli liikaa muutakin luettavaa. Jules Vernen Maailman ympäri 80 päivässä odottelee kirjahyllyssä lukemista ja Edgar Allan Poen Kootut kertomukset voisin loputkin lukea joskus. Ja Sieppari ruispellossa houkuttelisi, jos vaikka nyt toisella lukukerralla saisin siitä vähän enemmän irti. Ja Anne Brontën Agnesin luen sitten joskus kun saan sen äidiltä takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti