torstai 24. maaliskuuta 2011

One day it'll all just end, oh

Voi herranjumalaaaaaa-aaa torssssstaivitutusssssssssssssssss.

Tällä kertaa tiedän kylläkin syyn tähän - tai no oikeestaan niitä on kaksi. Mutta en jaksa sanoa kummastakaan mitään kenellekään sillä toisesta syystä minun vain lähinnä pitäisi ehkä loukkaantua tai jotain, mutta ei ahdistua itse, sillä mä en ole voinut vaikuttaa siihen mitenkään ja muutenkin se on vähän turhaa, (ja tämän lauseen lopun sensuroin, koska vituttaa). Ja toisen syy on vähän liiankin aiheellinen, mutta ei kukaan muu tuosta nyt voi ahdistua tällä tavalla juuri nyt kuin minä. Hrhrhrhrr.

Minua kyllä ahdistaa nykyään kaikki ihan liikaa, kunhan ne paniikkikohtaukset pysyisivät poissa. Sitten ehkä pysyn järjissäni. Ja kynsinauhoja olen jyrsinyt parin viikon aikana normaalia enemmän, en minä oikeastaan asioita stressaa (siitä se yleensä johtuu), mutta muuten vaan kaikki kusee.

~

Day 12 – What’s in your bag
- Hmm no riippuu vähän laukusta, mutta nenäliinoja löytyy kaikista aina. Ja yleensä lompakko ja avaimet (kännykkää pidän jos vain mahdollista housujen tai hupparin taskussa). Meikkejä harvemmin tulee roudailtua mukana missään, paitsi puuteri saattaa välillä olla mukana. Kyniäkin yritän muistaa laukuissa pitää siltä varalta, että niitä sattuu tarvitsemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti