sunnuntai 6. helmikuuta 2011

number one

Hmm.

Päätinpäs sitten perustaa blogin. Olen miettinyt sitä varmaan melkein ikuisuuden, välillä meinannut tehdä tämän mutta sitten olenkin muuttanut mieleni, kun ei kukaan kuitenkaan näitä lukisi. Eikä varmaan nytkään lue :'D Enkä tiedä, kuinka aktiivisesti mie näitä jaksan kirjoittaa, mutta katsoo nyt mitä tästä tulee. Ja vähän pihalla olen tämän bloggerin kanssa, mutta ehkä mä joskus opin tekemään tälle ulkoasullekin jotain jännää : D Nyt tämä on vähän tylsä.

Mitään yksityiskohtaisia selostuksia elämästäni mä en tänne tule kirjoittamaan, varmaan jotain epämääräisiä pohdintoja, ehkä runoja (olen jotenkin kyllästynyt rakkausrunot.fi:in), ja kaikkea jännää.

Jos joku näitä lukee niin olisi tietysti tosi kivaa jos viitsisi vaikka kommentoida tai edes jotain.

Yay.

1 kommentti:

  1. hah mieki mietin ehkä ikuisuuden et millasen blogin viittisin tehä ku kauheesti teki mieli... :D edellinen kaatui siihen etten jaksanut kirjoittaa eikä sitä edes kukaan lukenut... xD Mutta runoja jee <3

    VastaaPoista