keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Just wait for today

Iltapäivä oli aika kamala, ensin ahdistuin siitä, kun piti hammaslääkäriin soittaa kun sinnekin pitäisi tarkastukseen mennä (en kauheasti tykkää soitella tuollaisiin paikkoihin), sitten ja ahdistus jotenkin kasautui ja olin todella lähellä paniikkikohtausta (edellisestä on vuosi aikaa mutta kammoan niitä vieläkin).
 
Sitten yritin lukea, kun pitäisi tämän jakson aikana koulua varten lukea kaksi kirjaa - Aldous Huxleyn Uljas uusi maailma äidinkielen pakollista kurssia varten, Jane Austenin Ylpeys ja Ennakkoluulo englanniksi kirjallisuus- ja elokuvakurssia varten - mutta olo oli niin kamala etten esipuhetta pidemmälle päässyt ja päätin yrittää nukkua. Puoli tuntia makasin sängyssäni itkua pidätellen ja syötyäni sama taas. Sain itseni koottua ennen poikaystäväni puhelinsoittoa ja tuloa, ja nytkin on taas ihan hyvä fiilis.

Päädyin kuuntelemaan Hawthorne Heightsia ja ah, en muistanutkaan, että tämä on niin hyvä bändi ♥

Tavallaan minua taas turhauttaa se, kuinka usein itse olen niin masis ilman syytä tai ihan mitättömistä asioista, kun todella monella on asiat ihan oikeasti huonosti, paljon huonommin kuin minulle.

3 kommenttia:

  1. tuo viimeinen kappale... mietin samaa juuri itsekkin...

    VastaaPoista
  2. sain kans kutsun hammaslääkärille ja hetken suunnittelin piiloutuvani sängynalle loppuelämäksi.. vielä ainakin toistaseksi olen sängyn päällä.

    Ja mä kans tot vikaa kappaletta olen ajatellu. Oon nyt tullu siihen lopputuloksee, et jos tuntuu pahalta ni antaa tuntua pahalta. Jos sitä tiiätkö välttelee ja torjuu, ni kun joku "laukasee" sen, ni sit tuntuu vaa pahemmalta, ku edellinenki paha olo on jääny sinne jonneki takaraivoo piiloo.

    Eihän sil oo väliä sillä syyllä, vai onko? Periaattees ei voi laittaa "ongelmia" suuruusjärjestyksee. Ne tuntuu siltä miltä tuntuu, eikä siitä pääse yli eikä ympäri.

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä totta, oon oppinut itekkin lähiaikoina sen, että sitä pahaa oloa ja ongelmia ei pidä padota kun sitten kaikki kasautuu ja käy huonosti... että siinä mielessä ne turhimmistakin syistä tulleet ongelmat tms pitäisi vaan "hyväksyä" eikä piilotella ja kieltää itseltään.

    VastaaPoista