sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Sano mitä sanot ei historia meitä opeta

Day 26 - Your fears
- Jonkinlainen korkeanpaikankammo minulla on aina ollut. Pienempänä pelkäsin oikeastaan vain siltoja (ehkä siihen sitten liittyi vesikammokin), mutta nykyään kaikki korkeat paikat pelottaa. Parin vuoden aikana minulle on myös kehittynyt ihan hillitön ötökkäkammo, esimerkiksi hämähäkit ja sääsket ovat ihan hirveitä, hrr. Hassua sinänsä, pienenä en pelännyt mitään hurjia huvipuistolaitteita ja leikin ötököillä vähän liikaakin, mutta nykyään olen ihan tajuttoman hermoheikko ja pelkään kaikkea. Pienenä pelkäsin uimista ja vettä jonkin verran, mutta siitä olen päässyt eroon.

Pimeää en sinänsä ole koskaan pelännyt, rupean vain helposti vainoharhaiseksi ja pelkään muuten vaan ihan turhia juttuja, varsinkin yöllä. Tuli on myös pelottavaa. Ja tietynlaisia sosiaalisia tilanteita kammoan, koska minusta aina tuntuu, että en keksi mitään sopivaa sanottavaa ja annan itsestäni täysin idiootin kuvan, kun en osaa sanoa niitä oikeita sanoja siihen tilanteeseen.

Ja juuri nyt minua pelottaa se, kuinka vähän aikaa kesälomaan on ja kuinka nopeasti aika menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti