keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

I've got my heavy heart to hold me down

Ää, olen kauhean pitkään ollut kirjoittamatta >: Pahoittelut siitä.

~

Day 25 – A first
- Koska minulla ei ole tähän esim. mitään yksittäistä kuvaa koneella, joka sopisi ja koska minulla on ehkä hieman tylsää, teen niin, että listaan tähän aakkosjärjestyksessä kaikkia eri ensimmäisiä kertoja asioita. Öö, selitinpäs hassusti mutta ehkä tajuatte ^^

Ensimmäinen...

... ammattihaave - ala-asteikäisenä halusin pitkään eläinlääkäriksi, mutta loppujen lopuksi muutin mieleni, koska olen aika sukka bilsassa ja kielet on tuhat kertaa kivempia.
... blogi - Yahoossa oli joskus joku 360-blogipalvelu, ja joskus ala-asteella minulla oli tunnus siellä ja jotain sinne kirjoittelinkin.
... koulu - olin koko peruskoulun eli yhdeksän vuotta samassa koulussa, joten viime syksynä oli ihan hiton outoa aloittaa lukio.
... lempibändi - joskus ala-asteella jollain tavalla fanitin Sunrise Avenueta, mutta ensimmäinen bändi, jolle menetin sydämeni ihan totaalisesti, oli Fall Out Boy joskus seiskaluokalla, kun kuulin Thnks fr th mmrs:n ja rakastuin. Olin ehkä pari vuotta ihan liian fanaattinen ja pakkomielteinen ja en paljon muuta kuunnellutkaan. Jossain vaiheessa The Beatles sitten meni ohi suosikkina, mutta kyllä FOBia vieläkin tulee kuunneltua.
... paras ystävä - joskus aikaisemmin jo oli jotain epämääräisiä 'parhaita kavereita' jotka vaihtelivat suht usein, mutta ensimmäiseen ihan parhaaseen ystävään tutustuin neljännellä luokalla, vaikka olimme jo kolmannesta asti olleet samalla luokalla. Nykyään minulla on toinen paras ystävä, mutta ollaan me vieläkin väleissä, vaikkei kovin usein nähdäkään, kun pyöritään ihan eri piireissä ja ollaan eri kouluissa.
... suudelma - viime kesänä nykyisen poikaystäväni kanssa.
... ulkomaanmatka - muistaakseni joskus parivuotiaana laivalla Tukholmassa.

Ärr, nyt en keksi enempää. Jei.

~

Hih, Panic! at the Disco -paitani tuli eilen postissa ja Turn off the lights on ihan mieletön biisi. Ja olen aika leija ja tyytyväinen itseeni, viime jakson arvosanat tuli tänään Wilmaan ja sain nostettua historian kymppiin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti