perjantai 30. maaliskuuta 2012

Tell me what you see

Hups. Minun ei ollut enää tarkoitus kesällä lähteä muun perheen kanssa ulkomaanreissulle, jotta ei tarvitsisi sähläillä kesätöiden kanssa ja että voisin loppukesästä sitten keskittyä kirjoituksiin lukemiseen. Mutta - enhän minä nyt voi noita Dubliniin ilman minua päästää ja ehkä minä en loppukesästä enää ole töissäkään ja eihän se neljä päivää kauheasti lukuajasta ole pois. Noh, Dublin oli liian vaikea lentojen takia ja aika kallis ja Saksa kiinnosti mutta sekin oli vähän hankala, niin lähdemmepäs nyt sitten Amsterdamiin kesällä : )

Ja ärsyttää ja ahdistaa ja vituttaa ja turhauttaa, kun joka kerta kun suutun tai ihan vain sanon jostain, ei sitä enää oteta tosissaan, kun olen vaan niin drama queen ja suutun kuitenkin kaikesta aina ja olen vain niin vitun hyvä syyllistämään muita, ei tässä oikeasti mitään ongelmaa ole. Entä kun minusta juuri nyt ihan oikeasti tuntuu pahalta? Ehkä en voi (taaskaan) tehdä muuta kuin syyttää itseäni.

 Okei, olen aika mestari heittäytymään marttyyriksi ja syyllistämään muita riidellessä. Mutta. Minusta minusta ihan oikeasti tuntuu pahalta. Varsinkin kun minut pudotetaan alas pilvistä, eikä maan pinnalta.

(Ei asiat oikeasti näin huonosti ole, haluan vain purkaa tämän jonnekin. Kiitti moi.)

3 kommenttia:

  1. Voin samaistua tuohon tunteeseen juuri nyt.

    VastaaPoista
  2. mihin kesätyöpaikkoihin olet hakenut?
    ja aaa amsterdam on ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismaan ja S-Marketteihin hakemukset pistin, mutta kuulin kaveriltani että ne eivät tänä kesänä voi ottaa ollenkaan kesätyöntekijöitä, koska ne eivät saaneet jotain määrärahoja tms tms.

      Sen lisäksi kaupungille (pihatöihin ja sitten siihen Carean juttuun), yhteen K-kauppaan (en tiiä kyllä onko mahiksia sinne, cittarin hakemuksen vastauksessa luki ettei alaikäisiä oteta), SOLille, johonkin siivousfirman kiinteistönhoitojuttuun eli ikkunanpesua tms. Ja kirjanmerkeistä jonkun hakemuksen löysin mistä en kyllä muista että mikä tuo on :'D

      Poista