keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Rejoice, rejoice and fall to your knees

Minua ärsyttää aika älyttömästi hissan koe. Taas voin kyllä syyttää ihan itseäni, miksen viitsinyt lukea enemmän? Mutta kun. Kuvittelin kai, että osaan minä vähällä lukemisellakin ihan tarpeeksi, niin kuin aina joskus kävi. Enää en vain osaa. Historian arvosanani oli edellisessä kurssissa 10 ja nyt minusta tuntuu, että saan varmaan kasin tai seiskan, en tiedä onko niiden minun mokieni jälkeen mahiksia ysiäkään saada... Ja minä nyt olen vuoden päästä kirjoittamassa historian, niin ei esim. se seiska historiasta todistuksessa kauheasti siihen rohkaisisi.

Venäjän lukemiseen minulla ei ole vielä intoa, koska tuo hissa meni miten meni. Ai miten niin tässä on meneillään jokin kierre?

Muuten olen ihan älyttömän onnellinen ja iloinen. A love that should have lasted yearsin kirjoittaminen etenee jälleen (haluaisin luetuttaa tuon jollakin mutta se tarina on vielä niin kesken että en tiedä) ja se on ihanaa. Ja päätin, että kyllä minä NaNoWriMoon tuolla osallistun, tuli mitä tuli. Lisäksi kaikki - jos nyt koulua ei lasketa - on muutenkin mennyt aika hämmästyttävän putkeen. Teen ehkä virheen taas kerran nauttiessani tästä tunteesta täysin, kun päätän murehtivani taas vasta sitten, kun romahdan.

Mitä jos tämä tunne kestääkin?

4 kommenttia:

  1. aaa se historia oli tappo >__<
    NaNoWriMoon, mikäs se on? olisi niin mahtavaa lukea jotai siun tarinoitaaa :3

    VastaaPoista
  2. http://www.nanowrimo.org/
    eli siis yksinkertaisuudessaan marraskuun aikana pitäisi saada kirjoitettua 50 000 sanaa jotain tarinaa (jotkut on tehnyt kanssa niin että ei pelkästään yhtä vaan kuhan ton sanamäärän jostain kasaan saa, mutta en tiiä onko se "virallisesti" sallittua)... aikaisemmin en oo jaksanu osallistuu kun marraskuu on ehkä huonoin kuukausi tolle mutta nyt on pakko ainakin kokeilla : D toi 50 000 on kyl aika tappomäärä, oisin ihan tyytyväinen puoleenkin siitä ^^

    mitään muita kunnon tarinoita tätä yhtä ja paria unohtunutta keskeneräistä lukuunottamatta en silleen oo kirjotellut, fanfictionia kyllä sitäkin enemmän :'D niitä jopa netistäkin löytyy.

    VastaaPoista
  3. http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=12140.0
    täälläpä niitä on ^^

    VastaaPoista